English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Μας φέρνουν ακόμη στα άκρα!!!!


Βρισκόμουν με μία πολύ καλή μου φίλη την Ειρήνη στον χώρο εργασίας μου, όταν πιάσαμε την κουβέντα για τα τεκταινόμενα στην Χώρα μας.
Η κουβέντα επεκτάθηκε σε όλους τους τομείς της ζωής μας από τα οικονομικά μέχρι τα γεωπολιτικά και τα προσωπικά μας.
Θα γελάσει ή θα κλάψει ποιο σωστά κανείς καθώς με όποιο θέμα καταπιανόμασταν εξοργιζόμασταν, τα νεύρα μας γίνονταν ένα με το ατσάλι μιας και τίποτα δεν λειτουργεί σε αυτόν τον τόπο (εδώ κλαίμε).
Κάποια στιγμή μου λέει: Ρε ‘συ Αντώνη τι γίνεται με αυτούς τους πολιτικούς τόσο ξεδιάντροποι είναι που τολμούν ακόμη να κυκλοφορούν ανάμεσά μας χωρίς κανείς να τους αγγίζει!!!!!
Χτες σε ένα πολύ γνωστό εστιατόριο του Κολωνακίου είχα πάει για φαγητό με μια πολύ καλή μου φίλη. Ως εδώ καλά.
Ε!!! και πιο είναι το παράξενο την ερωτώ εγώ.
Ήταν εκεί ο Σκανδαλίδης με την οικογένειά του, και κάποιοι άλλοι πολιτικοί οι λεγόμενοι άσημοι ακόμη και έτρωγαν του καλού καιρού.
Τουλάχιστον εγώ έχω αρκετά χρήματα από την εργασία μου και μπορώ να πηγαίνω τουλάχιστον στο κολωνάκι να τρώω κάθε μέρα που το κάθε άτομο κοστολογείται στα 95 ευρώ.
Αυτός και οι άλλοι που στον κόρακα τα βρίσκουν τα λεφτά να τρώνε και να πίνουν;
Ένοιωθα ότι στο πιάτο μου ήταν τα λεφτά μου και τα έτρωγαν του καλού καιρού.
Άντε και κατάκλεψαν εμένα εσένα και όλους τους Έλληνες και τρώνε και πίνουν εις υγείαν των κορόιδων, σήμερα εν μέσω κρίσης δεν μπορούν να μην είναι τόσο προκλητικοί και σιχαμεροί; Ως πότε πια;
Τους έφτυσα κατάμουτρα κι έφυγα νοιώθοντας την αηδία να κατακυριεύει το μυαλό μου.
ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΡΕ; Ούτε οι χειρότεροι φασίστες στα ποιο απολυταρχικά καθεστώτα δεν τα έχουν κάνει αυτά.
ΑΣ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΟΤΑΝ ΘΑ ΨΥΦΙΖΟΥΜΕ!!!!!!!!!!
Η ιστορία που μόλις σας περιέγραψα ήταν αληθινή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου