English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Ροζ πανσέληνος σήμερα!!!!

Η πανσέληνος θα είναι έξω όλη τη νύχτα και θα λάμπει κοντά στο αστέρι Spica (Στάχυς), το λαμπρότερο αστέρι στον αστερισμό της Παρθένου. Το άλλο δυνατό φως δεν θα είναι από αστέρι, αλλά από τον πλανήτη Κρόνο.
Απολαύστε τη…
Ελάτε να βρούμε στίχους που να μιλούν για το φεγγάρι..
"Μα έχει πανσέληνο απόψε και είναι ωραία
είναι αλλιώτικη η σιωπή χωρίς παρέα..
δεν νοιώθω θλίψη μα μου 'χει λείψει
το λάγνο ψέμα σου που τα'κανε όλα ωραία.."
Χάρις Αλεξίου...

 Δεν το μπορείς του φεγγαριού να βρεις ένα ψεγάδι
γιατί σκορπά την ομορφιά στην πλάση κάθε βράδυ.
Ζηλέυγω του, του φεγγαριού που πάντα σεργιανίζει
για την θωρεί την αγαπώ τη νύχτα σαν πορίζει.

Σαν θα περνάς την πόρτα τζι, φεγγάρι μου σταμάτα,
χαιρέτα μου τη κι ύστερα, συνέχισε τη στράτα

Ήλιε μου παραγγέλνω σου, να γοργοβασιλέψεις
μη το φεγγάρι δεις αυγή, γιατί θα του ζηλέψεις.
Φεγγάρι μου ουρανόστρατο, χαμήλωσε μια στάξη
να φεγγει, η αγάπη μου στο σπίτι τσι να φτάξει.

Σα θα περνάς τη πόρτα τζι, φεγγάρι μου θυμίσου
τόσες βραδιές περάσαμε αυτή κι εγώ μαζί σου 
Παντελής Θαλασσινός...

Μια νύχτα με πανσέληνο γυρεύω να σε δω
Σ' ένα τοπίο αέρινο, θαλασσινό κι εβένινο
να βγεις απ' το νερό

Δελφίνια παιχνιδιάρικα σου λύνουν τα μαλλιά
Φεγγάρια διαβατάρικα και μάτια ταξιδιάρικα
μου παίρνουν τη μιλιά

Βάλε φουστάνι πράσινο, στο χρώμα την ελπίδα
και πάρε με στο γυάλινο βυθό, στην Ατλαντίδα

Της θάλασσας τα πλάσματα αρχίζουν το χορό
Και πριν να 'ρθουν χαράματα, στης πόλης σου τ' αγάλματα
θα βρίσκομαι κι εγώ

Βάλε φουστάνι πράσινο, στο χρώμα την ελπίδα
και πάρε με στο γυάλινο βυθό, στην Ατλαντίδα
Grapefruit moon, one star shining
Shining down on me
I heard that tune, and now I'm pining
Honey, can't you see
That every time I hear that melody
Something breaks inside
And the grapefruit moon, one star shining
Can't turn back the tide

I never had no destination
Could not get across
And you became my inspiration
Oh, but what a cost
And every time I hear that melody
Puts me up a tree
And the grapefruit moon, one star shining
Is all that I can see

Now I'm smoking cigarettes
And strive for purity
And I slip just like the stars into obscurity
Cause every time I hear that melody
Something breaks inside
And the grapefruit moon, and one star shining
Is much too big to hide
Tom Waits - Grapefruit Moon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου