Έτσι λοιπόν, για να πούμε ότι το κάναμε και αυτό, προσπαθήσαμε να διαβάσουμε το Σύνταγμα ως απλοί πολίτες και να βγάλουμε τα προσωπικά μας συμπεράσματα ως απλοί πολίτες. Δεν είναι αναγκαστικά όλα σωστά, μια και δεν είμαστε νομικοί αλλά δείχνουν την διαδικασία που κανείς θα μπορούσε να ακολουθήσει για να δεί και μόνος του που βρισκόμαστε.
Κάποιοι θα πούν ότι πρέπει να είναι νομικός κάποιος για να διαβάσει το Σύνταγμα και να το καταλάβει. Σαν να λένε δηλαδή ότι έχουμε μεν το δικαίωμα να το διαβάσουμε, αλλά επί της ουσίας αυτό θα μας είναι άχρηστο σε πρακτικό επίπεδο εφ όσον δεν μπορούμε να το καταλάβουμε πλήρως. Αν είναι έτσι, τότε για ποιόν γράφτηκε το Σύνταγμα; Ή θα πρέπει να πληρώσω έναν δικηγόρο για να μου το εξηγήσει; Και αν είναι έτσι, τότε γιατί δεν μας το κάνανε λιανά μια και καλή από την αρχή;
Αγνοώντας λοιπόν τις κατά τα άλλα “αγαθές” προθέσεις “αυτών που κατέχουν την γνώση”, εμείς θα ρίξουμε μια ματιά ως απλοί πολίτες στο Σύνταγμα, για να δούμε που θα μας βγάλει…
Πριν αρχίσουμε, ας κάνουμε το ερώτημα πρώτα: Τι ακριβώς είναι Σύνταγμα;..
Ψάχνοντας στο Διαδίκτυο, βρήκαμε τον εξής ορισμό εδώ
“Υπό στενή νομική έννοια Σύνταγμα είναι ο γραπτός, σε ιδιαίτερο κείμενο διατυπωμένος, υπέρτατος, γενικός, καθολικός, θεμελιώδης νόμος, που έχει τεθεί με ειδική διαδικασία, ρυθμίζει τη συνολική κοινωνική, πολιτική, οικονομική ζωή και έννομη τάξη, έχει αυξημένη τυπική δύναμη και μεταβάλλεται με διαδικασία δυσχερέστερη της προβλεπόμενης για τους κοινούς νόμους, των οποίων ιεραρχικά προΐσταται.
(Ο ορισμός αυτός με ελάχιστες διαφοροποιήσεις περιέχεται στα «Ζητήματα Συνταγματικού Δικαίου » α΄εκδ.,1994 και επαναλαμβάνεται στις επόμενες εκδόσεις. Βλ. Δημητρόπουλο Αν., Παραδόσεις Συνταγματικού Δικαίου, Θ΄έκδ. 2001, σ . 101.)”
Υπέρτατο λοιπόν. Εννοούν οι νομικοί δηλαδή ότι υπερισχύει όλων των άλλων νόμων; Γιατί άλλα διάβασα στο άρθρο 28…
Γενικός νόμος λοιπόν. Εννοούν ότι ισχύει για όλους γενικά; Ή ότι απλά το “γενικά” χρησιμοποιείται εδώ όπως η λαϊκή έκφραση;
Καθολικός λοιπόν. Τι εννοούν, μήπως για όλους;
Θεμελιώδης λοιπόν. Αναρωτιέμαι αν το “θεμελιώδες” εδώ έχει την ίδια έννοια με τους θεμελιώδης νόμους της μηχανικής για παράδειγμα…
Προΐσταται ιεραρχικά λοιπόν, όλων των άλλων νόμων. Κάτι μου λέει ότι στην πραγματικότητα δεν είναι έτσι.
Περιμένω να διαβάσω κάτι το φανταστικό λοιπόν… Κάτι το φοβερό…
Αρχίσαμε λοιπόν να διαβάζουμε, αλλά το αποτέλεσμα δεν θα μπορούσε να ήταν απλά μια κριτική ανάλυση… Το αποτέλεσμα είναι πολύ απλά θυμός, μείναμε άφωνοι μπροστά στην εμφανέστατη παραβίαση του Συντάγματος. Μείναμε άφωνοι μπροστά στην θεμελιώδη ανικανότητα του Συντάγματος να υπερασπίσει ακόμα και βασικά δικαιώματα… Μείναμε άφωνοι μπροστά στις απολύτως φανερές , μερικές φορές ακόμα και προσβλητικές, αντιφατικότητες. Στην ουσία, μείναμε άφωνοι μπροστά στον προσεχτικό ευνουχισμό οποιουδήποτε δικαιώματος που θα έπρεπε να έχει ένας ελεύθερος πολίτης…
Διαβάζουμε:
‘Αρθρο 1: (Μορφή του πολιτεύματος)
3. Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα.
Σκεπτόμαστε:
Ακούμε για την Τρόικα και την κυβέρνηση που περιμένει “να έρθει” για να συζητήσει τις αλλαγές, και τα πιθανά μέτρα που δεν θα δεχθεί… Δηλαδή οι κυβερνώντες ΔΕΝ θα πάρουν καμιά απόφαση, εκτός και αν πάρουν την καταφατική απάντηση από την Τρόικα… Ο λαός βέβαια και η “εξουσία του”, αγνοείται πλήρως… Το παραδέχονται όλοι ακόμα και οι κυβερνώντες αυτό, σε διάφορες δηλώσεις… Αυτό και μόνο το γεγονός, μου λέει εμένα τον απλό πολίτη, ότι στην περίπτωση αυτή, το Άρθρο 1 παρ. 3 έχει παραβιαστεί πλήρως και μάλιστα με αποδοχή τους.
Επίσης, αναθέτουν μη-ψηφισμένους πρωθυπουργούς, όπως ήταν ο κ. Παπαδήμος και πάμπολλους Υπουργούς, οι οποίοι ασκούν εξουσία κατά το δοκούν. Δεν ξέρω αν το πολίτευμα το επιτρέπει αυτό ή όχι, δεν με ενδιαφέρει αν άλλα άρθρα του Συντάγματος το επιτρέπουν αυτό, εγώ αυτό που βλέπω είναι παραβίαση του Αρ. 1, παρ 3!!! Η ανάθεση εξουσίας σε μη ψηφισμένους ακόμα και εάν επιτρέπεται από το ίδιο το Σύνταγμα είναι αντιφατική, ακόμα και με το ίδιο το Σύνταγμα!
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ!!!
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ 2ο: ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΟ!!!
Διαβάζουμε:
‘Αρθρο 2: (Πρωταρχικές υποχρεώσεις της πολιτείας)
1. O σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας.
Σκεπτόμαστε:
Τα δακρυγόνα στο Σύνταγμα ήταν προστασία της αξίας του ανθρώπου;;; Τα μέτρα κατά της υγείας, παιδείας, κοινωνικού κράτους, μειώσεις μισθών, και άλλων καταστροφικών μέτρων, είναι προστασία της αξίας του ανθρώπου; Ο δημόσιος χαρακτηρισμός των Ελλήνων από τους πολιτικούς μας, ως “τεμπέληδων” είναι προστασία της αξίας του ανθρώπου;
Μάλλον κατάφωρη παραβίαση τους Συντάγματος έχουμε και πάλι εδώ, πρακτική, και νομοθετική.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ!!!
Διαβάζουμε:
‘Αρθρο 4: (Ισότητα των Ελλήνων)
1. Oι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου.
2. Oι Έλληνες και οι Eλληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.
Σκεπτόμαστε:
Όλοι ίσοι ενώπιον του Νόμου έτσι;;; Αυτό πιά βγάζει μάτι… Στο ‘Αρθρο 61: (Ανεύθυνο των βουλευτών) διαβάζουμε μεταξύ άλλων:
2. O βουλευτής διώκεται μόνο για συκοφαντική δυσφήμηση, κατά το νόμο, ύστερα από άδεια της Bουλής. Aρμόδιο για την εκδίκαση είναι το Eφετείο…
Στο ‘Αρθρο 62: (Ακαταδίωκτο των βουλευτών) Διαβάζουμε πάλι:
1. Όσο διαρκεί η βουλευτική περίοδος ο βουλευτής δεν διώκεται ούτε συλλαμβάνεται ούτε φυλακίζεται ούτε με άλλο τρόπο περιορίζεται χωρίς άδεια του Σώματος. Eπίσης δεν διώκεται για πολιτικά εγκλήματα βουλευτής της Bουλής που διαλύθηκε, από τη διάλυσή της και έως την ανακήρυξη των βουλευτών της νέας Bουλής… κλπ.
Και στο ‘Αρθρο 63: (Αποζημίωση, ατέλειες, απουσίες) διαβάζουμε:
1. Oι βουλευτές, για την άσκηση του λειτουργήματός τους, δικαιούνται από το Δημόσιο αποζημίωση και δαπάνες το ύψος τους καθορίζεται με απόφαση της Oλομέλειας της Bουλής.
2. Oι βουλευτές απολαμβάνουν συγκοινωνιακή, ταχυδρομική και τηλεφωνική ατέλεια, που η έκτασή της καθορίζεται με απόφαση της Oλομέλειας της Bουλής.
Απίστευτο πραγματικά, για τον νομικό ακρογωνιαίο λίθο, τον υπέρτατο νόμο του κράτους, να είναι τόσο προσβλητικά αντιφατικός… Πως μπορεί να δεχθεί κανείς σοβαρότητα με τέτοια περιεχόμενα… Και μετά υπάρχει και ο νόμος περί ευθύνης υπουργών… Αηδία, αυτό είναι το συναίσθημα που με καταλαμβάνει όταν διαβάζω τα παραπάνω…
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ!!!
Διαβάζουμε:
‘Αρθρο 5: (Ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας, προσωπική ελευθερία)
1. Kαθένας έχει δικαίωμα να αναπτύσσει ελεύθερα την προσωπικότητά του και να συμμετέχει στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Xώρας, εφόσον δεν προσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων και δεν παραβιάζει το Σύνταγμα ή τα χρηστά ήθη.
Σκεπτόμαστε:
Εντάξει το δικαίωμα, αλλά τι γίνεται με την δυνατότητα; Όποιος δεν έχει την δυνατότητα την οικονομική δηλαδή, αυτομάτως αποκλείεται να συμμετάσχει στην πολιτική ζωή της χώρας;;; Είναι δίκαιο αυτό; Είναι σωστό; Εμένα ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ ΚΑΛΑ, ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ;;; Και με την ανάπτυξη της προσωπικότητας τι γίνεται; Τι να το κάνω δηλαδή το δικαίωμα όταν δεν έχω την δυνατότητα;; Έτσι απλά για να λέω ότι έχω το δικαίωμα;;;
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ “ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ” ΔΕΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ… ΑΥΤΟ ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΑΡΧΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΛΑΟ…
Διαβάζουμε:
‘Αρθρο 5: (Ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας, προσωπική ελευθερία)
3. H προσωπική ελευθερία είναι απαραβίαστη. Kανένας δεν καταδιώκεται ούτε συλλαμβάνεται ούτε φυλακίζεται ούτε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο περιορίζεται, παρά μόνο όταν και όπως ορίζει ο νόμος.
Μάλιστα, πολύ όμορφα… Και οι καταδιώξεις στην πλατεία τι ήταν; Νόμιμες;; ας γελάσω!
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΤΑΙ ΑΣΥΣΤΟΛΑ
Διαβάζουμε:
**’Αρθρο 5A: (Δικαίωμα στην πληροφόρηση)
1. Καθένας έχει δικαίωμα στην πληροφόρηση, όπως νόμος ορίζει. Περιορισμοί στο δικαίωμα αυτό είναι δυνατόν να επιβληθούν με νόμο μόνο εφόσον είναι απολύτως αναγκαίοι και δικαιολογούνται για λόγους εθνικής ασφάλειας, καταπολέμησης του εγκλήματος ή προστασίας δικαιωμάτων και συμφερόντων τρίτων.
Σκέπτομαι:
Δικαίωμα στην πληροφόρηση, “όπως ο νόμος ορίζει”… Μάλιστα, με όρους δηλαδή. Και αν ο νόμος ορίζει ότι θα έχω 50% πληροφόριση, τότε τι να το κάνω το δικαίωμα που αναφέρεται στο Σύνταγμα; Αλήθεια, τι ακριβώς μου εξασφαλίζει; Λογικά, τίποτα. Αντιθέτως, το άρθρο αυτό μου λέει ότι ΔΕΝ ΕΧΩ δικαίωμα στην απαράβλητη πληροφόρηση αλλά αντίθετα, ΜΟΝΟ όπως ορίζει ο νόμος.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΑΦΗΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ…
Διαβάζουμε:
‘Αρθρο 10: (Δικαίωμα αναφοράς προς τις αρχές)
1. Kαθένας ή πολλοί μαζί έχουν το δικαίωμα, τηρώντας τους νόμους του Kράτους, να αναφέρονται εγγράφως στις αρχές, οι οποίες είναι υποχρεωμένες να ενεργούν σύντομα κατά τις κείμενες διατάξεις και να απαντούν αιτιολογημένα σε εκείνον, που υπέβαλε την αναφορά, σύμφωνα με το νόμο.
2. Mόνο μετά την κοινοποίηση της τελικής απόφασης της αρχής στην οποία απευθύνεται η αναφορά, και με την άδειά της, επιτρέπεται η δίωξη εκείνου που την υπέβαλε για παραβάσεις που τυχόν υπάρχουν σ’ αυτή.
**3. Η αρμόδια υπηρεσία ή αρχή υποχρεούται να απαντά στα αιτήματα για παροχή πληροφοριών και χορήγηση εγγράφων, ιδίως πιστοποιητικών, δικαιολογητικών και βεβαιώσεων μέσα σε ορισμένη προθεσμία, όχι μεγαλύτερη των 60 ημερών, όπως νόμος ορίζει. Σε περίπτωση παρόδου άπρακτης της προθεσμίας αυτής ή παράνομης άρνησης, πέραν των άλλων τυχόν κυρώσεων και έννομων συνεπειών, καταβάλλεται και ειδική χρηματική ικανοποίηση στον αιτούντα, όπως νόμος ορίζει.
Σκεπτόμαστε
Εδώ γελάνε…. Πότε ήταν η τελευταία φορά που κάποιος πήρε χρηματική αποζημίωση απ΄το δημόσιο, γιατί δεν πήρε δικαιολογητικό ή κάποιο χαρτί;;;
Πότε ήταν η τελευταία φορά που αίτημα για πληροφορία δεν αντιμετωπίστηκε με σθεναρή αντίσταση από τον κρατικό μηχανισμό;
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΚΤΑΙΝΟΜΕΝΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ
Διαβάζουμε:
‘Αρθρο 21: (Προστασία οικογένειας, γάμου, μητρότητας και παιδικής ηλικίας, δικαιώματα ατόμων με αναπηρίες)
1. H οικογένεια, ως θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του Έθνους, καθώς και ο γάμος, η μητρότητα και η παιδική ηλικία τελούν υπό την προστασία του Kράτους.
2. Πολύτεκνες οικογένειες, ανάπηροι πολέμου και ειρηνικής περιόδου, θύματα πολέμου, χήρες και ορφανά εκείνων που έπεσαν στον πόλεμο, καθώς και όσοι πάσχουν από ανίατη σωματική ή πνευματική νόσο έχουν δικαίωμα ειδικής φροντίδας από το Kράτος.
3. Tο Kράτος μεριμνά για την υγεία των πολιτών και παίρνει ειδικά μέτρα για την προστασία της νεότητας, του γήρατος, της αναπηρίας κλπ. κλπ. κλπ. μπλά μπλά δεν ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ… ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΜΕΣΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΘΕΛΟΥΝ;;;
Σκεπτόμαστε:
Πολυτεκνικά: ΚΟΜΜΕΝΑ/ΚΑΤΑΡΓΗΜΕΝΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ
Υγεία: ΚΟΜΜΕΝΑ
Επικουρικές: ΚΟΜΜΕΝΕΣ
Ανάπηροι; Τί είναι αυτό; ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ
“Γήρατος” Τί είναι αυτό; ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΜΑΣ ΛΕΝΕ…
κλπ.
κλπ.
κλπ.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ 2ο: ΤΟ ΑΡΘΡΟ 21 ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΟΥΡΕΛΟΧΑΡΤΟ ΠΛΕΟΝ, ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΠΙΑ ΓΙΑ ΑΠΛΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ…
Σκεπτόμαστε:
**’Αρθρο 22: (Προστασία της εργασίας)
1. H εργασία αποτελεί δικαίωμα και προστατεύεται από το Kράτος, που μεριμνά για τη δημιουργία συνθηκών απασχόλησης όλων των πολιτών και για την ηθική και υλική εξύψωση του εργαζόμενου αγροτικού και αστικού πληθυσμού.
Όλοι οι εργαζόμενοι, ανεξάρτητα από φύλο ή άλλη διάκριση, έχουν δικαίωμα ίσης αμοιβής για παρεχόμενη εργασία ίσης αξίας.
2. Mε νόμο καθορίζονται οι γενικοί όροι εργασίας, που συμπληρώνονται από τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας συναπτόμενες με ελεύθερες διαπραγματεύσεις και, αν αυτές αποτύχουν, με τους κανόνες που θέτει η διαιτησία.
3. Νόμος ορίζει τα σχετικά με τη σύναψη συλλογικών συμβάσεων εργασίας από τους δημόσιους υπαλλήλους και τους υπαλλήλους οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης ή άλλων νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου.
4. Oποιαδήποτε μορφή αναγκαστικής εργασίας απαγορεύεται.
Eιδικοί νόμοι ρυθμίζουν τα σχετικά με την επίταξη προσωπικών υπηρεσιών σε περίπτωση πολέμου ή επιστράτευσης ή για την αντιμετώπιση αναγκών της άμυνας της Xώρας ή επείγουσας κοινωνικής ανάγκης από θεομηνία ή ανάγκης που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τη δημόσια υγεία, καθώς και τα σχετικά με την προσφορά προσωπικής εργασίας στους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης για την ικανοποίηση τοπικών αναγκών.
5. Tο Kράτος μεριμνά για την κοινωνική ασφάλιση των εργαζομένων, όπως νόμος ορίζει.
Σκεπτόμαστε:
ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;; ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ; ΓΙΑ ΠΟΙΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΜΙΛΟΥΝ;;; ΓΙ’ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΑΝ;;;
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΑΡ. 22 ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΥΜΕΝΑ, ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ… ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ!!!
Διαβάζουμε:
‘Αρθρο 25: (Αρχή του κοινωνικού κράτους δικαίου, προστασία θεμελιωδών δικαιωμάτων)
**1. Τα δικαιώματα του ανθρώπου ως ατόμου και ως μέλους του κοινωνικού συνόλου και η αρχή του κοινωνικού κράτους δικαίου τελούν υπό την εγγύηση του Κράτους. Όλα τα κρατικά όργανα υποχρεούνται να διασφαλίζουν την ανεμπόδιστη και αποτελεσματική άσκησή τους. Τα δικαιώματα αυτά ισχύουν και στις σχέσεις μεταξύ ιδιωτών στις οποίες προσιδιάζουν. Oι κάθε είδους περιορισμοί που μπορούν κατά το Σύνταγμα να επιβληθούν στα δικαιώματα αυτά πρέπει να προβλέπονται είτε απευθείας από το Σύνταγμα είτε από το νόμο, εφόσον υπάρχει επιφύλαξη υπέρ αυτού και να σέβονται την αρχή της αναλογικότητας.
2. H αναγνώριση και η προστασία των θεμελιωδών και απαράγραπτων δικαιωμάτων του ανθρώπου από την Πολιτεία αποβλέπει στην πραγμάτωση της κοινωνικής προόδου μέσα σε ελευθερία και δικαιοσύνη.
3. H καταχρηστική άσκηση δικαιώματος δεν επιτρέπεται.
4. Tο Kράτος δικαιούται να αξιώνει από όλους τους πολίτες την εκπλήρωση του χρέους της κοινωνικής και εθνικής αλληλεγγύης.
Σκεπτόμαστε:
Και ποιά είναι αυτά τα δικαιώματα ακριβώς; Γιατί δεν αναφέρονται; Ποιά είναι τα θεμελιώδη δικαιώματά μου τέλος πάντων ως Πολίτη; ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΒΡΩ;;; Για ποιά εθνική αλληλεγγύη μιλούν;;;
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΕΛΛΕΙΠΕΣ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ, ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ 2ο: ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΟΡΙΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΤΑΦΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ
Διαβάζουμε:
‘Αρθρο 27: (Μεταβολή στα όρια της Επικράτειας)
1. Kαμία μεταβολή στα όρια της Eπικράτειας δεν μπορεί να γίνει χωρίς νόμο, που ψηφίζεται με την απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών.
2. Xωρίς νόμο, που ψηφίζεται με την απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών, δεν είναι δεκτή στην Eλληνική Eπικράτεια ξένη στρατιωτική δύναμη ούτε μπορεί να διαμένει σ’ αυτή ή να περάσει μέσα από αυτή.
Σκεπτόμαστε:
Θέλει και σκέψη;;; ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΜΟΝΟ: ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ….
Για το άρθρο 2… περιμένετε λίγο ακόμα, γιατί έρχεται και αυτή η παραβίαση…
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ
Διαβάζουμε: ‘Αρθρο 28: (Κανόνες του διεθνούς δικαίου και διεθνείς οργανισμοί)
1. Oι γενικά παραδεγμένοι κανόνες του διεθνούς δικαίου, καθώς και οι διεθνείς συμβάσεις, από την επικύρωσή τους με νόμο και τη θέση τους σε ισχύ σύμφωνα με τους όρους καθεμιάς, αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του εσωτερικού ελληνικού δικαίου και υπερισχύουν από κάθε άλλη αντίθετη διάταξη νόμου….
Σκεπτόμαστε:
;;;!!!;;; είδαν καλά τα μάτια μου;;; Και άλλη, πιό παλιά παράδοση κυριαρχίας;;; Αμέ, και άλλη….
Αφήνουμε το Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο (μη ψηφισμένοι από τον Λαό) να γράφουν νόμους που υπερισχύουν των νόμων;;; ΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑΤΙ ΡΩΤΑΤΕ; ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ ΚΑΤΙ;
Μήπως σας πειράζει το γεγονός, ότι ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗΚΕ ΤΟ:
’Αρθρο 1: (Μορφή του πολιτεύματος)
3. Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα.
Δεν αποφασίζει ο Λαός, αποφασίζει αν θέλει, ερήμην του, η Ευρώπη…
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ, ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 1 ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΕΣ ΠΗΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ, ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 28 ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΥΠΕΡΙΣΧΥΟΥΝ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΙ ΝΟΜΟΙ!!!
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ 2ο: ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΘΙΣΤΑ ΟΛΟΥΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ…
Διαβάζουμε:
‘Αρθρο 52: (Ελεύθερη εκδήλωση της λαϊκής θέλησης)
H ελεύθερη και ανόθευτη εκδήλωση της λαϊκής θέλησης, ως έκφραση της λαϊκής κυριαρχίας, τελεί υπό την εγγύηση όλων των λειτουργών της Πολιτείας, που έχουν υποχρέωση να τη διασφαλίζουν σε κάθε περίπτωση. Νόμος ορίζει τις ποινικές κυρώσεις κατά των παραβατών της διάταξης αυτής.
Σκεπτόμαστε:
Δεν το ξαναείδαμε αυτό πιό πάνω; Τέλος πάντων, μπορεί ο γράφων να θέλει να μας καθησυχάσει ότι είμαστε πράγματι ελεύθεροι… Εκτός… Εκτός και αν πρέπει να αντιμετωπίσεις τα ΜΑΤ κάπου, ή σου κόβει το ρεύμα η ΔΕΗ, ή σου βάζουν Χαράτσια ανήθικα και καταχρηστικά που δεν μπορείς να πληρώσεις…
Χμμμμ… ξέχασαν να βάλουν τις εξαιρέσεις μήπως;
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ
Διαβάζουμε:
‘Αρθρο 60: (Δικαίωμα ψήφου, παραίτηση από το αξίωμα)
1. Oι βουλευτές έχουν απεριόριστο το δικαίωμα της γνώμης και ψήφου κατά συνείδηση.
και
‘Αρθρο 61: (Ανεύθυνο των βουλευτών)
1. O βουλευτής δεν καταδιώκεται ούτε εξετάζεται με οποιονδήποτε τρόπο για γνώμη ή ψήφο που έδωσε κατά την άσκηση των βουλευτικών καθηκόντων.
Σκεπτόμαστε:
Μάλιστα… Μήπως ξέχασαν οι διάφοροι αρχηγοί κομμάτων και τα ΜΜΕ αυτό το άρθρο; Γιατί κάθε φορά που αποβάλλουν έναν βουλευτή γιατί ψήφισε εκτός γραμμής, εμένα μου ακουγόταν για τιμωρία… Εδώ τώρα βλέπω ότι τελικά ο βουλευτής αυτός είχε το δικαίωμα να πράξει έτσι… Τελικά ποιός έχει δίκιο, τα ΜΜΕ και οι αρχηγοί των κομμάτων, ή το Σύνταγμα;
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΤΟ ΑΡΘΡΟ 60 ΠΑΡ. 1 ΚΑΙ ΑΡΘΡΟ 61 ΠΑΡ. 1 ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΒΙΑΣΤΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ. ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΤΗΡΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΑ… ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Διαβάζουμε:
‘Αρθρο 103: (Δημόσιοι υπάλληλοι)
1. Oι δημόσιοι υπάλληλοι είναι εκτελεστές της θέλησης του Kράτους και υπηρετούν το Λαό οφείλουν πίστη στο Σύνταγμα και αφοσίωση στην Πατρίδα. Tα προσόντα και ο τρόπος του διορισμού τους ορίζονται από το νόμο.
Σκεπτόμαστε:
Γιά ένα λεπτάκι, γιατί δεν κατάλαβα καλά… Ο Δημόσιος Υπάλληλος πρέπει να υπηρετεί την θέληση του κράτους ΚΑΙ τον Λαό ΚΑΙ να οφείλουν πίστη στο Σύνταγμα συγχρόνως;;;
ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΟΤΑΝ Ο ΛΑΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΕΝΑ, ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ;;;
Με άλλα λόγια, το άρθρο αυτό δέχεται παράλογα, ότι το θέλημα του Κράτους, η Θέληση του Λαού και το Σύνταγμα θα συμπίπτουν ΠΑΝΤΑ…. Όπως όλοι μας ξέρουμε, αυτό σήμερα ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ….
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΤΟ ΑΡΘΡΟ 103 Παρ. 1, ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΠΑΡΑΛΟΓΟ… ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΘΕΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΚΟΥΕΙ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ… ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΑΛΛΑ Ο ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΗΘΙΚΟΣ…
Διαβάζουμε:
‘Αρθρο 103: (Δημόσιοι υπάλληλοι)
2. Kανένας δεν μπορεί να διοριστεί υπάλληλος σε οργανική θέση που δεν είναι νομοθετημένη. Eξαιρέσεις μπορεί να προβλέπονται από ειδικό νόμο, για να καλυφθούν απρόβλεπτες και επείγουσες ανάγκες με προσωπικό που προσλαμβάνεται για ορισμένη χρονική περίοδο με σχέση ιδιωτικού δικαίου.
Σκεπτόμαστε:
Πολύ όμορφα. Μάλλον θα ξεχάσανε να βάλουν ότι εάν δεν υπάρχει νόμος, απλά γράφεις ένα στα γρήγορα και τον ψηφίζεις “fast track”. Κανένα πρόβλημα, έτσι;
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΓΕΛΟΙΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ, ΠΟΥ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΙ ΚΑΙ ΦΙ…
Διαβάζουμε:
‘Αρθρο 106: (Κράτος και εθνική οικονομία)
1. Για την εδραίωση της κοινωνικής ειρήνης και την προστασία του γενικού συμφέροντος το Kράτος προγραμματίζει και συντονίζει την οικονομική δραστηριότητα στη Xώρα, επιδιώκοντας να εξασφαλίσει την οικονομική ανάπτυξη όλων των τομέων της εθνικής οικονομίας. Λαμβάνει τα επιβαλλόμενα μέτρα… κλπ. κλπ. Μπλά μπλά…
Σκεπτόμαστε:
Μα καλά, που αναφέρεται η “Τρόικα”;;;; Αφού αυτή αποφασίζει τι και πως θα γίνει με την οικονομία… Μήπως χρειάζεται αναθεώρηση το Σύνταγμα;;; ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ…
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΑΝΑΘΕΤΕΙ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ… ΚΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟ ΑΝΑΘΕΤΕΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ… ΒΛΕΠΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΑΥΤΗ;;
Διαβάζουμε:
‘Αρθρο 107: (Προστασία κεφαλαίων εξωτερικού και ειδική οικονομική νομοθεσία)
1. H πριν από την 21 Aπριλίου 1967 νομοθεσία… κλπ. κλπ. Μπλά μπλά…
Σκεπτόμαστε:
Μα καλά, πρέπει το ΣΥΝΤΑΓΜΑ να παρέχει προστασία προς τους λεφτάδες;;; Και τι έγινε το:
Αρθρο 4: (Ισότητα των Ελλήνων)
1. Oι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου.
Δηλαδή οι εφοπλιστές είναι πιό ίσοι;;;
Το ‘Αρθρο 4: (Ισότητα των Ελλήνων) δεν λέει:
7. Tίτλοι ευγένειας ή διάκρισης ούτε απονέμονται ούτε αναγνωρίζονται σε Έλληνες πολίτες.
Το άρθρο 107 δεν προσφέρει έμμεση διάκριση προς τους κατόχους των κεφαλαίων αυτών;;;
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΕ ΠΡΟΝΟΜΙΑ.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ 2ο: ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ
Διαβάζουμε:
‘Αρθρο 108: (Απόδημος ελληνισμός)
1. Tο Kράτος μεριμνά για τη ζωή του απόδημου ελληνισμού και τη διατήρηση των δεσμών του με τη μητέρα Πατρίδα
Σκεπτόμαστε:
Αυτοί τα γράφουν και γελάνε… Ποιός απόδημος ελληνισμός λένε… Ποιός δεσμός… Και ποιά Πατρίδα… (Αυτή πάει για ξεπούλημα)
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΠΟΔΗΜΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ
—Σε αυτό το σημείο διαβάσαμε αρκετά και καταλάβαμε σε τι μαύρο χάλι βρισκόμαστε… Όμως ας δούμε άλλα δύο χαρακτηριστικά άρθρα..
Διαβάζουμε: (Διαβάστε το και αναρωτηθείτε τι καταλάβατε…)
** *** ‘Αρθρο 115: (Ειδικά Δικαστήρια που προβλέπει το Σύνταγμα)
1. Ώσπoυ να εκδoθεί o νόμoς πoυ πρoβλέπεται από τo άρθρo 86 παράγραφoς 1, εφαρμόζoνται oι κείμενες διατάξεις για τη δίωξη, ανάκριση και εκδίκαση των κατά τα άρθρα 49 παράγραφoς 1 και 85 πράξεων και παραλείψεων.
2. Ώσπoυ να αρχίσει να ισχύει o νόμoς πoυ πρoβλέπεται από τo άρθρo 99, oι αγωγές κακoδικίας εκδικάζoνται σύμφωνα με τoυς oρισμoύς τoυ άρθρoυ 110 τoυ Συντάγματoς της 1ης Iανoυαρίoυ 1952 από τo δικαστήριo πoυ πρoβλέπεται από τo άρθρo αυτό και κατά τη διαδικασία πoυ ισχύει κατά τo χρόνo της δημoσίευσης τoυ παρόντoς Συντάγματoς.
3. Ώσπoυ να αρχίσει να ισχύει o νόμoς πoυ πρoβλέπεται από την παράγραφo 3 τoυ άρθρoυ 87 και ώσπoυ να συγκρoτηθoύν τα δικαστικά και πειθαρχικά συμβoύλια πoυ πρoβλέπoνται από τα άρθρα 90 παράγραφoι 1 και 2, και 91, εξακoλoυθoύν να ισχύoυν oι σχετικές διατάξεις πoυ υφίστανται κατά την έναρξη της ισχύoς τoυ Συντάγματoς. Oι νόμoι για τα θέματα αυτά πρέπει να εκδoθoύν τo αργότερo μέσα σε ένα έτoς από την έναρξη της ισχύoς τoυ Συντάγματoς.
4. Ώσπoυ να αρχίσoυν να ισχύoυν oι νόμoι πoυ αναφέρoνται στo άρθρo 92, εξακoλoυθoύν να ισχύoυν oι διατάξεις πoυ υφίστανται κατά την έναρξη της ισχύoς τoυ Συντάγματoς. Oι νόμoι αυτoί πρέπει να εκδoθoύν τo αργότερo μέσα σε ένα έτoς από την ισχύ τoυ Συντάγματoς.
Σκεπτόμαστε:
Όταν ο άλλος θέλει να το κάνει δύσκολο να τον πιάσεις… Όλως τυχαίως όταν έρχεται η ώρα για ευθύνες των πολιτικών, στο Σύνταγμα, το έχουν κάνει σχεδόν αδύνατον για τον Πολίτη να καταλάβει τι ισχύει… Για να κατανοήσει κανείς το άρθρο αυτό, πρέπει να διαβάσει καμιά εκατοστή νόμους υποθέτω…
Μάλλον, νομίζουν έτσι ότι θα την γλυτώσουν, ενώ στην ουσία καλύτερα που δεν θα μπορεί ο Λαός να βγάλει άκρη με το άρθρο 115… Γιατί; Γιατί πολύ απλά το ειδικό δικαστήριο που θα γίνει, θα γίνει με συνοπτικές διαδικασίες… Κανένα άρθρο 115 δεν θα το σταματήσει…
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΕΜΦΑΝΗΣ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΠΕΡΙ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ… ΤΥΧΑΙΟ;;; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!
Διαβάζουμε:
‘Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)
4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»
Σκεπτόμαστε ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ:
Το είδατε;;; Γιά ξαναδείτε το!!!! ΤΙ ΛΕΕΙ;;;
Λέει: “με κάθε μέσο”…
Και τώρα μια διαφορετική θεώρηση: Τέτοιο που είναι το Σύνταγμα, το Άρθρο 120 ποιόν βολεύει;;; Ποιόν καταστεί νόμιμο; Εμάς ή αυτούς;;; Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε, ήταν απλά για σκέψη…
ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ!
Πηγή: Το χωνί
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου